Tidspunkt | Indhold | Mål | Dag 4 |
|
|
09.00-11.15 |
Fremlæggelse og diskussion af praksiserfaringer - Læringsmål
- Multimodalitet
- Taksonomi (video og spørgsmål)
- Fase 4 og 5
- Lærerrolle
- Modtagelse hos eleverne
- Egen vurdering af metoden
| Kursisten kan anlægge et analytisk perspektiv på egen og kollegers flipped classroom-praksis.
Kursisten kan handle på ovenstående.
|
11.15-12.00 |
Frokost
|
|
12.00-14.00 |
SUMO
Evaluering af kursus - Hvad kan være anderledes?
- Hvad skal beholdes?
Oplæg og diskussion | Kursisten kan sætte ord på egne erfaringer samt styrker, muligheder, potentialer og opmærksomhedspunkter ift. udvikling af egen Flipped Classroom-praksis
Kursisten forstår, hvad forventningerne er til denne i projektsammenhæng.
Kursisten kan gennemføre forløbet frem mod første supervisions-besøg.
Kursisten er tryg ved det kommende forløb.
|
14.00-14.15 |
Afslutning på kursus
| |
|
|