Dag 4


Tidspunkt

Indhold

Mål

Dag 4




09.00-11.15


Fremlæggelse og diskussion af praksiserfaringer

  • Læringsmål
  • Multimodalitet
  • Taksonomi (video og spørgsmål)
  • Fase 4 og 5
  • Lærerrolle
  • Modtagelse hos eleverne
  • Egen vurdering af metoden

Kursisten kan anlægge et analytisk perspektiv på egen og kollegers flipped classroom-praksis.
Kursisten kan handle på ovenstående.


11.15-12.00

Frokost



12.00-14.00


SUMO


Evaluering af kursus

  • Hvad kan være anderledes?
  • Hvad skal beholdes?


Oplæg og diskussion

  • Det fremadrettede forløb – supervision & selvrapportering.

  • Hvordan støttes I optimalt herfra?


Kursisten kan sætte ord på egne erfaringer samt styrker, muligheder, potentialer og opmærksomhedspunkter
ift.  udvikling af egen Flipped Classroom-praksis

Kursisten forstår, hvad forventningerne er til denne i projektsammenhæng.

Kursisten kan gennemføre forløbet frem mod første supervisions-besøg.


Kursisten er tryg ved det kommende forløb.



14.00-14.15


Afslutning på kursus


Comments