Tidspunkt | Indhold | Mål | Dag 3 |
|
|
09.00-10.15 |
Oplæg og diskussion ved Lene Dons Lene er bl.a. fysik-kemi-lærer på Risbjerg Skole, hvor hun underviser vha. metoden. Lene vil dele sine erfaringer med at arbejde med Flipped Classroom. Herefter dialog med Lene.
|
Kursisten får kendskab til en kollegas flipped classroom-praksis.
Kursisten kan anlægge et kritisk, analytisk blik på kollegas flipped classroom-praksis.
|
10.15-10.30 | Introduktion til Google Analyse
Facebook som kommunikationskanal?
| Kursisten forstår, hvordan Google Analyse anvendes som værktøj for understøttende spørgsmål.
Afklaring af kommunikationsform efter afslutning på kursus.
|
10.30-11.15 |
Praktisk arbejde | Kursisten får udviklet en sammenhængende flipped classroom-lektion med udgangspunkt i tidligere akkumuleret viden og færdigheder. |
11.15-12.00 |
Frokost
|
|
12.00-14.30 |
Fortsat praktisk arbejde
| Kursisten får udviklet en sammenhængende flipped classroom-lektion med udgangspunkt i tidligere akkumuleret viden og færdigheder. |
14.30-15.00 |
Oplæg og diskussion - fokus på de kommende 14 dage | Kursisten kan gennemføre en eller flere flipped classroom-lektioner i den mellemliggende 14-dages periode. |
|
|