Tidspunkt | Indhold | Mål | Dag 2 |
|
|
09.00-09.45 |
Oplæg: Undervisningsplanlægning med fagligt eksempel
|
Kursisten forstår, hvordan flipped classroom anvendes som metode i sciencefagene. |
09.45-10.45 |
Praktisk arbejde |
Kursisten kan anvende flipped classroom som metode på sciencefagenes planlægningsniveau.
|
10.45-11.15 | Oplæg: Stilladserende spørgsmål Udvikling af stilladserende spørgsmål til video-lektie. Visning og diskussion af eksempler. Introduktion til Google Forms.
|
Kursisten forstår funktionen af stilladserende spørgsmål til video-lektien.
Kursisten har kendskab til Google Analyse (Forms) som platform for stilladserende spørgsmål.
|
11.15-12.00 |
Frokost
|
|
12.00-14.50 |
Fortsat praktisk arbejde Udvikling af stilladserende spørgsmål med udgangspunkt i tidligere praktisk undervisningsplanlægning. Produktion af en samlet lektion. Visning og diskussion af foreløbige egenproduktioner.
|
Kursisten får udviklet en sammenhængende flipped classroom-lektion med udgangspunkt i tidligere akkumuleret viden og færdigheder. |
14.50-15.00 |
Opsamling
|
|
|
|